We zijn geopend... mét wat aanpassingen
Gedurende COVID-19 kun je nog steeds prettig bij ons overnachten en ontbijten. Dit natuurlijk met inachtneming van alle richtlijnen.
Op deze pagina lees je over de aanpassingen die we hebben doorgevoerd, wat je in deze periode wél en niet van ons kunt verwachten en wat Texel te bieden heeft gedurende deze periode.
algemene maatregelen
- De uitgifte van de kamersleutels doen we met inachtneming van de social distancing maatregelen.
- We kunnen weer alle betaalwijzen accepteren; pin betalingen, overboekingen per bank en ook weer contanten.
- De bar is ’s avonds weer geopend.
hygiëne maatregelen
- De pin-terminal wordt na iedere transactie gedesinfecteerd.
- Na het uitchecken van een hotelkamer wordt de kamer grondig schoongemaakt.
- De huishouding medewerk(st)er werkt volgens RIVM richtlijnen met betrekking tot social distancing en hygiëne.
- Vier keer per dag worden alle contactoppervlaktes ontsmet. Denk bijvoorbeeld aan de trapleuningen, deurknoppen en toiletten.
Ontbijt
- Je kunt je bij het inchecken inschrijven voor een ‘ontbijtshift’.
- Per shift kunnen maximaal 20 gasten ontbijten. Dit zijn de ontbijtshifts:
- van 08:00 uur tot en met 08:40 uur
- van 08:50 uur tot en met 09:30 uur
- van 09:40 uur tot en met 10:20 uur
- Na het afronden van het ontbijt wordt de tafel afgeruimd volgens hygiëne voorschriften. We vragen je om je bord/ bestek/ kopjes etc. te plaatsen op de daarvoor bestemde trolley. Onze medewerk(st)ers kunnen dan middels 1 handeling al het gebruikte servies reinigen in de keuken.
- De keuken van het Eilandhotel wordt naast de reguliere schoonmaak extra gereinigd gedurende het ontbijt.
Wat we van onze gasten vragen
-
We verwachten van onze gasten dat ze de maatregelen omtrent social distancing in acht nemen. Hou bijvoorbeeld rekening met contact op de gang en wacht zo nodig op je kamer als er andere gasten op de gang staan.
-
We vragen om je begrip dat je je kamer tijdens je verblijf niet wordt schoongemaakt. Je ontvangt schone handdoeken via roomservice. In geval van een langer verblijf vragen we je of je de gebruikte handdoeken deponeert in de daarvoor bestemde wasmanden.
-
We vragen onze gasten om zelf ook goed op te letten of ze de veiligheid van onze medewerk(st)ers niet per ongeluk in het geding brengen. Onze medewerkers zijn natuurlijk op de hoogte van alle hier genoemde maatregelen.